
Superwizje dla nauczycieli polonijnych – zakończenie projektu
Z radością informujemy, że Stowarzyszenie Poradnia Polonijna zakończyło realizację projektu „Superwizje dla nauczycieli polonijnych”, w którym uczestniczyło trzydziestu nauczycieli z kilku szkół polonijnych. Projekt został zrealizowany dzięki wsparciu Instytutu Rozwoju Języka Polskiego.
W ramach projektu utworzyliśmy sześć pięcioosobowych grup, które spotykały się regularnie co dwa tygodnie. Podczas tych sesji nauczyciele mieli okazję dzielić się doświadczeniami, wspólnie rozwiązywać problemy metodyczne oraz rozwijać umiejętności potrzebne do pracy w środowisku polonijnym. Był to wyjątkowo wartościowy czas – uczestnicy nie tylko wzbogacili swój warsztat pracy, lecz także nawiązali nowe kontakty i zyskali inspirację do dalszego rozwoju zawodowego.
Cieszymy się, że dzięki wsparciu Instytutu Rozwoju Języka Polskiego mogliśmy stworzyć przestrzeń sprzyjającą doskonaleniu kompetencji i kształtowaniu nowych pomysłów w gronie nauczycieli polonijnych. Liczymy, że dobre praktyki wypracowane podczas „Superwizji” będą wspierać nauczycieli w ich codziennej pracy, a tym samym przyczynią się do jeszcze lepszego kształcenia dzieci i młodzieży polonijnej na całym świecie.
Projekt sfinansowano ze środków Instytutu Rozwoju Języka Polskiego.

